THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

DiRiKu...DiaRiku,,Hidupku..Hobiku...

DiRiKu...DiaRiku,,Hidupku..Hobiku...

SiaPaKaH AkU??

Followers

Tuesday, March 3, 2009

BeNci Aq!!!!!

Tengok geng2 aq..tak pernah pun kami sombong mcm dia tu..huh!!

Sementara tunggu result spm,aq skarang keja di kedai buku Brukanzs book...

nak kata aq ni x ramah x juga..suma customer aq layan elok..senyum,sembang..

Tapi yg peliknya..anak bos aq mai kedai beli barang n wat survey kot pekerja dia wat keja ke x..

Aq tak kisah la nak servey ke apa..tapi at least balas la senyum Rani..dia keja lama kat kedai 2..kat aq x senyum pun x pa..aq cikit pun tak kisah..

Tapi dia melampau,berlagak sangat.wat macho..tahu la blajar kat india,bakal jadi doktor..

tapi jgn pandang rendah kat kami..bweeeeeekkkkk....geram gila aq!!

Harap muka ja hencem cikit tapi x tahu nak berkomunikasi dgn masyarakat yg sederhana...

hope dia berubah la kan...

1 comments:

TeNgKu JoHaRi said...

betul tu cubalah sedarkan dia
sepertimana firman allah dlm surah al-asr,"berpesan2 pd kebaikan dan kesabaran"
insyaallah